Căldură mare, prea mare ……

Pffff, astăzi chiar a fost prima zi a anului în care am suferit datorită căldurii aerului și pentru că nu am putut merge la iarbă verde am plecat împreună cu familia în Carrefour să profităm de răcoarea de acolo și să mai cumpărăm cele necesare ! Nu am cumpărat ce ne trebuia, dar 300 de lei au rămas acolo 😀 !

Sfatul zilei : dacă tot e ziuă, dacă tot mergi în supermarket și știi că vei sta 2-3 ore cel putin la cumpărături, oprește faza lungă a autoturismului că obosești ochii celor care trec prin parcare !

Dacă nu mă iei în seamă, 18 lei te costă un set de cârlige de transfer curent !

Numai bine !

Lasă un răspuns

