Pentru fotografi !

Am aflat de Fotogenica, eveniment dedicat fotografilor, deoarece pe platforma Bogalinitiative s-a scos 1 loc la concurs pentru întâlnirea cu fotografii profesioniști ! Eu nu mi-s fotograf , dar am spus ca e bine să știți, să intrați în campanie, deși timp mai e puțin, și să vă încercați norocul , mai ales ca ve-ți fi jurizați de Dragoș Asaftei !
Cazarea si transportul sunt incluse , dar eu pentru a mă încumeta să plec trebuia să fiu cadorisit cu aparat foto, ședințe de instruire privind utilizarea precum și mâncare și băutură pentru că 2 zile la Bran trec greu , iar aerul e tare 😀
Succes participantilor iubitori de fotografie !

Lasă un răspuns

