Echipament pentru IT pentru firmă!

         Iată că după 20 de ani de activitate în cadrul S.C. TRANSPORT PUBLIC S.R.L FOCSANI  pot spune că am ajuns la vârful piramidei a cărei bază am fost la momentul angajării! Am terminat Liceul nr. 6 Focşani- Liceul auto şi   obţinând permis de conducere  alabil pentru categoriile B, C, D, am fost  angajat şofer. În timp am continuat studiile pe linia profesională respectiv Facultatea de mecanică şi inginerie, iar după licenţiere am fost propulsat şef de atelier mecanică şi am primit în gestiune întregul parc auto cu cele 24 autobuze şi magazia de piese !

        Seriozitatea şi devotamentul în executarea activităţilor specifice au fost atuuri determinante cu ocazia câştigării concursului de director economic al societăţii, funcţie ocupată din luna noiembrie 2010, in plină criză economică şi în acelaşi timp am preluat şi responsabilitatea înlăturării pierderilor şi a aducerii pe profit a societăţii! a fost luptă grea , consum mare de energie, dar am reuşit să  mă achit cu brio de sarcina primită.

        În urmă cu 2 luni , fostul director al societăţii s-a pensionat, am fost numit cu delegaţie la conducerea societăţii şi am participat la concursul pentru funcţia vacantă împreună cu alţi 2 colegi de birou. Concursul l-am câştiga, dar la limită întrucât cu toţii am fost pregătiţi bine şi iată-mă mare director aşa cum nici nu mă închipuiam în urmă cu 20 de ani, director pus în faţa provoocării de a continua drumul bun al societăţii şi de a-mi pune amprenta  pe activitatea societăţii, lucru nu foarte uşor după ce societatea a fost condusă 16 ani de fostul director.

       În noua funcţie am stat şi m-am gândit la o modalitate prin care să trag un semnal vis-a-vis de componenţa noii conduceri a societăţii precum şi referitor la direcţia pe care îmi propun să o imprim în firmă! Criza financiară nu a trecut, ba chiar s-a aprofundat , iar prima grijă a fost să impun măsuri de cheltuire cu economicitate şi profitabilitate a banilor firmei pentru păstrarea intactă a fondului de salarii ! În urma unei analize obiective am stabilit că în cadrul firmei sunt prea multe copiatoare şi imprimante fapt pentru care am procedat la achiziţionarea unei imprimante multifuncţionale, am amplasat-o pe holul firmei unde au acces toţi lucrătorii de la birouri şi prin conexiunea wireless am conectat toate calculatoarele firmei să o folosească ! Vechea aparatură a fost comercializată second hand obţinând bani pentru această imprimantă nouă şi pentru consumabile şi întreţinerea ei următoarele 6 luni de zile! Un alt avantaj este economia adusă la consumul de energie electrică precum şi faptul că postată la loc vizibil angajaţii nu vor putea folosi multifuncţionala pentru nevoile personale! Caracteristicile tehnice ale imprimantei m-au convins că e ceea ce s-ar potrivi firmei mele !
Când am căutat această multifuncţională pe site-ul specializat HP-România, am găsit şi altă aparatură IT cu posibilităţi reale de a aduce economii în activitate şi acestea sunt deja în vizorul meu pentru viitor !

                                                  HP – Viitorul e mai bun !

Lasă un răspuns

