Pasărea colibri din caietul meu !

Deși cu tehnica nu prea ma descurc am participat la o campaniepe blogalinitiative și am primit de la www.rechizitelemele.ro un caiet Skag AR care prinde viață atunci când folosesc aplicația Skag AR de pe telefonul meu isteț. M-am minunat de modul în care am fost invadat de frumoasa pasăre și sunt în măsură să pîndrum pe oricine să cumpere acest tip de caiet !

Cel mai bine ar fi să se întocmească un album  Skag AR cu toate vietățile , album care să nu lipsească niciunui elev !

P1090430P1090431

Lasă un răspuns

