anunțuri-vrancea.bizcaf.ro

Avem pentru județul nostru, Vrancea, o pagină specială de anunțuri gratuite locale pe care vrâncenii își pot oferi spre vânzare sau pot cumpăra diverse lucruri. Pentru mine e un motiv de bucurie și știu că această pagină va avea menirea de a micșora distanța dintre vânzător sau cumpărător.
Blogalinitiative are o campanie dedicată site-ului de anunțuri gratuite de vânzări online bizcaf.ro și eu vă voi povesti cum a decurs prima mea experiență pe un site de vânzări online!

În anul 2011, vroiam să-mi cumpăr un telefon mobil second hand și am apelat la un site de vânzări online, am găsit un Nokia 6303 i la preț mult mai mic decât în obor și l-am cumpărat! Surpriza neplăcută a fost aceea că am constatat că era blocat într-o retea de telefonie pe care eu nu o foloseam și nici nu am putut să-l deblochez. Vina îmi aparține și mie că nu am întrebat, am vândut telefon pierzând câțiva bani și mi-am cumpărat altul bun !

Lasă un răspuns

