Am depășit engleza !

            În vremea școlarizării mele limba engleză era altfel, suna a …. rusă 😀 ! Aceea era direcția țării impusă, așa ni se arăta prin ochelarii de cal și așa am evitat eu limba engleză ! Faptul că după 1990 când am plecat la micul comerț prin Polonia și Turcia mi-a dovedit că limba rusă nu doar că e mai urâtă ca dracul , dar nici nu te ajută am aflat de o altă limbă de conversație, engleza și am început să învăț de la alti comercianți să număr banii ! 😀

            Acum , în anul 2013, limba engleză e cea pe care o întâlnim foarte des și aș vrea să recuperez din marile goluri ale educației prin învățarea limbii engleze în ritm intensiv prin cursurile Shakespeare School, însă am de două ori mai mulți ani decât cei maxim admiși pentru școlarizare 😀 !
Cu toate acestea m-am gândit că pot să-mi recunosc franc acest gol al educației, dar voi știți să vorbiți rusește ?

3 gânduri despre &8222;Am depășit engleza !&8221;

  1. Pingback: delamineblog
  2. Acum limba engleza cred ca e mai mult decat utila, e obligatorie. Mie nu imi place ceea ce se preda la scoala, nu se intelege si in plus nu ai cum sa inveti la scoala daca nu doresti acest lucru.

    Apreciază

Lasă un răspuns

