Sunt conservator, dar apreciez dezvoltarea !

         Campania aceasta Blogalinitiative intenționează să afle de la bloggeri cum văd viitorul învăţământului . Ar fi ceva simplu de prevăzut, dar dacă ţinem cont de evoluţia tehnologiei, de faptul că în urmă cu două luni a fost lansat manualul Lecția Verde – Creează-ți mediul”, inițiat de Holcim România, chiar în prezența ministrului Educației şi că toată lumea vorbește acum de manuale digitale, de viitorul educației, de cât de important devine digitalul în viața micuților se mai complică previziunile. Am intrat şi eu pe site, am citit cât am putut şi sunt plăcut impresionat de aceste lecţii !
Părerea mea e că manualele digitale chiar sunt un beneficiu pentru natură prin protejarea mediului înconjurător şi pot avea o influenţă pozitivă pentru viitorul învăţământului românesc !
Ţinând cont că pe toate paginile de facebook apar fotografii cu copii butonând telefoane inteligente si laptopuri sunt convins ca pentru copii va fi cea mai uşoară acomodare pentru astfel de lectii !

2 gânduri despre &8222;Sunt conservator, dar apreciez dezvoltarea !&8221;

Lasă un răspuns

