M-am dat cu Paravion.ro


Aveam un amic, Sergiu de la agenţia de voiaj. Spun aveam pentru că acum 5 zile pierzând timpul pe internet mi-am adus aminte că peste o lună trebuie să plec la Londra la fratele meu şi am dat căutare expresiei ” Bilete de avion ieftine” ! Instantaneu mi s-a deschis pagina Paravion.ro şi fără a sta pe gânduri am aplicat pentru rezervarea unui bilet du -întors la Londra cu plecare pe 07.07.2013 şi întoarcerea pe 06.08.2013. Nici nu mi-a fost greu, iar preţul cel mai mic , 150 Euro, a fost găsit la o companie renumită pe care am ales-o din toată lista furnizată de site. În aceeaşi zi am ieşit la plimbare şi am trecut pe la Sergiu căruia i-am spus să-mi caute un bilet la Londra pentru aceleaşi date folosite de mine iniţial. Sergiu m-a anunţat ca pentru mine renunţă la comision şi preţul biletului este de 175 Euro.

        Am realizat cam pe ce se baza relaţia noastră de amiciţie şi am renunţat la Sergiu pentru PARAVION.ro pentru că la paravion.ro
– primesc exact ceea ce plătesc, fiind eliminate comisioanele şi câştigurile agenţiilor;
– la nevoie pot fi asistat telefonic dacă nu mă descurc de către angajaţii- operatori paravion.ro;
– se poate seta notificare cu cele mai ieftine bilete;
Acest articol este o leapşă pentru Crintea Valerică pe care vreau să-l iau în Cipru prin campania aceasta Blogalinitiative- Paravion.ro

Lasă un răspuns

