Paravion.ro

Ieri m-am decis să plec in Cipru şi să-l iau cu mine pe omulvaly răspunzând astfel campaniei Blogalinitiative-Paravion.ro.
Pentru a mi se putea pune în aplicare decizia am testat modul de cumpărare al biletelor folosind site-ul Paravion.ro oferindu-mă să-i cumpăr un bilet de avion verişoarei Nadia care pleacă la Barcelona:

Am deschis site-ul, am selectat în partea superioară aeroportul de decolare Bucureşti Otopeni, apoi cel de destinaţie Barcelona, am introdus doar data plecării 14.06.2013 după ce am selectat din partea superioară opţiunea “dus” pentru bilet. Am continuat să completez detaliile legate de călătorie ( adult) şi un clik pe „CAUTARE” mi-a adus oferta tuturor companiilor, am ales-o pe cea atractivă selectând” CONTINUĂ”  şi am completat date despre pasager după care am finalizat comanda .

Iată de ce trebuie săfolosiţi acest site :

–  economie de timp întrucât nu durează mult o operaţiune;

–  eliminarea drumului la agenţie şi aşteptatul la rând eventual;

–  eliminarea comisioanelor agenţiei ;

Lasă un răspuns

