România are (re)nume ?

Ne-am modernizăm , purtăm articole de îmbrăcăminte cumpărate în primul rând după ce trec prin filtrul  de renume al producătorului, la fel facem şi cu încălţămintea şi accesoriile.  Ne mândrim că ne acoperim goliciunea fizică , dar uităm că astfel ne dezbrăcăm „la figurat ” pentru că astfel de ” haine” sunt degeaba , totul e deşertăciune !

Trăim într-o ţară care-şi apreciează oamenii de valoare abia atunci când sunt trecuţi pe o lungă listă a celor care au emigrat, apreciem la modul sincer performanţele unor elevi geniali la concursuri  şcolare internaţionale  sau chiar la concursuri de inventică, dar repejor aflăm că au fost  atraşi de ofertele unor mari centre universitare şi ţări străine care le oferă nu doar condiţii de asimilare a cunoştiinţelor şi de dezvoltare , ci şi sume de bani lunar!

Cât de mult este apreciat brandul de ţară  al României se vede din acest studiul de cercetare realizat de Future Brand  unde suntem clasaţi pe o poziţie 100 din 118.

Printr-un chestionar se urmăreşte percepţia românilor asupra brandului de ţară , iar rezultatele vor fi înaintate Ministerului Turismului pentru reconsiderarea strategiei privind această chestiune!
Eu vă ofer chestionarul şi vă invit să-l completaţi pentru a fi asigurată o reprezentativitate diversă :
http://obsurvey.com/S2.aspx?id=7D807C09-63DD-4483-9A96-969068A3B86C

Anunțuri

2 gânduri despre &8222;România are (re)nume ?&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s