Bloggeri la Paraul Rece


In perioada 4-7.07.2013, la Paraul rece se va tine a patra editie a taberei de social media marketing din Romania ocazie pentru toti bloggerii sa se reuneasca si sa se cunoasca si in off-line.
Eu as merge , ocupand locul pus la bataie de blogalinitiative, insa cu toate ca timpul nu-mi permite sa fac deplasarea va voi spune 4 motive pentru care as fi vrut sa fiu prezent :
– pentru o experienta completa in social media
– sa aflu cum se construieste o campanie unica;
– sa aflu cum sa creez o comunitate;
– sa invat despre retele sociale;

Un gând despre &8222;Bloggeri la Paraul Rece&8221;

  1. Anul trecut am participat pentru prima data la SMSc si am avut o experienta foarte frumoasa, am cunoscut multe persoane frumoase si care chiar merita sa porti o discutie. Sper sa castigi, numai bine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

