Incerc sa nu mai aman lucruri!

       Prin aceasta campanie Blogalinitiative am avut placerea sa descopar site-ul thehunger.ro iar dupa ce am rasfoit articolele am ramas fixat pe unul care imi vine manusa. Este vorba despre articolul care ne explica de ce amanam lucrurile ceea ce eu fac deseori. Am regasit 5 motive, din cele 10, despre care stiu si eu ca ma determina sa aman anumite activitati, dar mai mult m-au pus pe ganduri celelalte 5 despre care consider ca exista undeva in subconstientul meu :

– frica de esec – sper ca nu o am ;

– faptul ca ma mint singur;

– cautarea unui refugiu in distractii si alte moduri de distragere;

– preferinta de a trai in necunoscut;

– imposibilitatea mentala de a fragmenta un proiect ceea  ce duce la amanarea lui ;

               Aceste 5 motive-informatii vor sta la baza propriilor analize atunci cand mai pun la plan vreo amanare!

Daca vrei și tu să primești acces la articole și resurse de genul celui despre care am scris eu astăzi, încă te mai poți abona gratuit la TheHunger.ro aici.

2 gânduri despre &8222;Incerc sa nu mai aman lucruri!&8221;

  1. Niciodata nu sa sa gasim raspunsuri potrivite pentru ceea ce facem si de ce amanam diverse lucruri. M-am abonat la thehunger.ro, sper sa primesc articole cat mai utile si folositoare pentru dezvoltarea personala.

    Apreciază

  2. Toate lucrurile care raman nefacute – o carte necitita, un task neterminat, o neintelegere cu un apropiat neclarificata – se vor strange undeva, incet incet, in minte. Este posibil ca mintea sa le „sterga” sau sa le inlature, dar este la fel de posibil ca acest lucru sa nu se intample.
    Si, la un moment dat, e posibil sa ajungi la o supra-saturatie, cand ori refuzi sa mai „inmagazinezi” ori pur si simplu simti ca daca nu inchizi toate chestiunile acelea deschise nu mai poti trai ok – incep obsesiile, insomniile, gandurile negre. Ai tot timpul in minte imagine unor switch-uri mari si negre, de fiecare data cand treci unul din ele in pozitia off, mintea se mai relaxeaza putin si ai parte de o bucatica de liniste.
    Pare desprins dintr-o revista de psihologie? Nu. Chiar deloc! Din pacate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

