BlogAwards si Best Auto Vest

                In aceasta dimineata m-am decis ca este timpul sa devin participant la campaniile de pe platforma Blog Awards, platforma pe care o cunosc deoarece am multi prieteni participanti si cu placere aflu mereu despre campaniile aflate in curs de desfasurare.

           Campania care m-a determinat sa intru in joc este una  care are ca sponsor  magazinul de piese auto on line Best Auto Vest, magazin de la care am cumparat de cateva ori produse si am fost foarte multumit de servicii intrucat :

– comercializeaza orice produs pentru masina,  la preturile cele mai mici;

– produsele comandate se livreaza oriunde in Romania, coletul ajungand la destinatie in 24 – 48 de ore:

– livrare  este gratuita pentru o comanda de minim 200 lei, lucru nemaiintalnit la alte magazine de acest gen pentru o valoare atat de mica;

– tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta;

– posibilitatea de a returna produsul in aceeasi stare in termen de 10 zile de la primirea lui;

– modalitate lejera de identificare a produsului dorit in functie de categoria din care face parte;

             Pentru participarea la aceasta campanie mi-am cautat un produs pe care masina mea il cere de ceva vreme incoace, un produs care in multe autovehicule nu este schimbat la timp si da un aer de uzura habitaclului. Siteul Best Auto Vest este foarte usor de folosit si orice produs este gasit in functie de categoria din care face parte, eu gasind covorase Auto foarte usor. Din multitudinea de produse apte sa multumeasca orice solicitare am ales  un set de Covorase Auto Mocheta Comfortline Renault, la un pret de numai 86,01 lei. Nu a fost greu sa le aleg deoarece descrierea lor si fotografiile elocvente m-au convins indata si va prezint cateva caracteristici:

                  Covorasele sunt de culoare neagra confectionate din mocheta groasa intarita prin dublare in zona de contact a picioarelor pentru a nu se uza usor. Ele sunt compuse din 4 buc, partea dorsala este anti alunecare si are clips de fixare pentru covorasul de pe partea soferului.

                           Mai convingator o sa fiu peste 2 zile cand voi efectua un review – video si o sa va deschid dorinta de a schimba aerul masinii voastre. Nu ezitati, cumparati de la Best Auto vest si veti fi castigatori !

Un gând despre &8222;BlogAwards si Best Auto Vest&8221;

Lasă un răspuns

