Fotografie instant !

                       Imi aduc aminte cum era in urma cu 40-50 de ani in ceea ce priveste viata la tara si posibilitatea de a imortaliza unele activitati prin fotografie si nu-mi vine sa cred cat de mult s-au imbunatatit lucrurile. In urma cu 40 de ani in sat la mine nu avea nimeni aparat foto iar singurele zile in care ma puteam fotografia era pe la cate un bâlci- pecere comunala- ocazionat de vreo mare sarbatoare religioasa. Cu aceasta ocazie in fata unui covor – mereu acelasi- fotograful venit din alta localitate aseza clientii mereu in aceeasi pozitie bipeda, iar fotografiile tuturor erau identice, parca xeroxate, daca exceptam particularitatile fizice ale fiecarei persoane. Mai tarziu  a inceput sa aduca si obiecte de decor, o chitara, o vioara, niste palarii , dupa care  a inlocuit covorul cu tablouri pictate  dar decupate la cap pentru ca doritorii sa se imortalizeze, din spatele decorului adaugand doar capul, in scene calare de pace sau de razboi. Amintiri, deh , ce sa-i faci !

               Timpul a trecut, democratia a venit si au aparut aparatele foto din ce in ce mai ieftine si cu totii ne-am permis sa ne imortalizam  si am chiar si acum filmele folosite la developare. La un moment dat a aparut si un aparat foto care facea poze la minut si toti ne minunam numai ca timpurile au evoluat, aparatele foto s-au perfectionat si acum doar cele profesionale isi merita denumirea de aparat foto in timp ce telefoanele mobile au preluat functiile de fotografiere la nivel de amator. Eu in ultimii 8 ani am efectuat fotografii cu aparat digital ori cu telefonul mobil si nu am mai tiparit fotografii tinandu-le doar pe calculator si vizionandu-le acolo cand am avut aceasta dorinta cu toate ca mai mare placere am atunci cand vad fotografiile tiparite pe hartie pe care le am .

                          Pentru ca vremurile sunt intr-o continua schimbare, pentru ca necesitatile sunt din cele mai neasteptate, LG Electronics a inventat imprimanta mobila smart Pocket Photo, model PD221, care oferă posibilitatea de printare a fotografiilor, instant, prin wireless, direct de pe smartphone. LG Pocket Photo dispune de servicii avansate de printare a fotografiilor şi oferă soluţii excelente de conectare wireless, fiind un partener ideal pentru smartphone-urile Android.  Imprimanta este deosebita- chiar unica in felul ei si are avantajul dimensiunilor reduse si a aplicatiei foarte usor de gasit de sistemele telefoanelor Android in Google Play  si va ofer o prezentare video a modului in care poate fi folosita aceasta imprimanta mobila :

Oricine isi doreste un astfel de dispozitiv asa cum si eu mi-l doresc pentru a putea oferi fotografia imprimata unei persoane care se afla cu mine in fotografie si pe care nu o voi mai putea revedea curand- artisti, vedete, jucatori de fotbal intalniti intamplator sau la diferite evenimente !

Lasă un răspuns

