Calatorim si agonisim!

                 Din cele mai vechi timpuri oamenii erau calatori permanenti, nu se stabileau intr-un loc, ci erau intr-o continua cautare de mai bine. Astfel oamenii au ajuns sa cunoasca sensul vietii si dobandind inteligenta au inteles ca nu e bine sa pleci mereu cu toata agoniseala, ci exista posibilitatea de a se stabili intr-un loc, de a se gospodari si de a da curs liber dorintei de a calatori oricand mai ales ca aveau unde sa revina. In orice calatorie omul agoniseste ceva fie ca este experienta de viata sau trairi unice in functie de specificul acelei calatorii si acest beneficiu al calatoriilor se regaseste si in zilele noastre. Eu din calatoria in Israel unde am fost pentru a munci, am reusit sa aduc si beneficii de natura a-mi hrani sufletul pentru ca am vizitat Mormantul Sfant si multe biserici. De fapt din orice calatorie incerc sa imi aduc un beneficiu pentru ca doar asa ma inteleg cu ceva 😀 !

                             Acest intro este facut special pentru Chinezu care isi cauta un/o colega dar si pentru promovarea campaniei Heineken – The Voyage si invit bloggerii in cautarea unei calatorii extraordinare si a unei experiente unice sa se inscrie in aceasta provocare si sa castige cunostiinte noi.

Iata conditiile de participare :

 

Lasă un răspuns

