Echipa 4 este castigatoare


Blogalinitiative a trimis la Triathlon Challenge Mamaia 4 echipe de bloggeri care vor participa la o proba de stafeta formata dintr-un alergator, un ciclist si un innotator.

Participand la campania Sustine echipa preferata eu aleg sa tin pumnii stransi pentru echipa condusa de Valentin Bosioc, echipa 4, pentru ca Valentin este un invingator si imi doresc foarte mult sa vad cum isi va mobiliza echipa numita sugestiv NEPREGATITII :D!

Capul sus si dati tot ce puteti Alex Cirstea si Pandutzu 😀

4 gânduri despre &8222;Echipa 4 este castigatoare&8221;

    1. mi-a placut ca alergi dupa autobuz si barbati 😀
      Sustinerea unor echipe diferite ne face sa fim mai uniti intr-un final pentru ca erau bloggeri si pentru ca i-am sustinut asa cum am fi vrut sa fim sustinuti si noi daca eram in locul lor. Numai bine iti doresc !

      Apreciază

      1. NU alerg dupa autobuze si barbati[ia citeste cu atentie],dar intrun campionat as alerga…fie si dupa un barbat coechiper.Multumesc pentru gand bun!

        Apreciază

  1. buna, intelesesem ideea din postare si anume ca nu alergi, dar am vrut sa o sucesc un pic, sper ca nu te-a deranjat mai ales ca nu am scris pe blogul tau 😀 O zi insorita iti doresc pentru ca eu sunt satul de ploi la Focsani !

    Apreciază

Lasă un răspuns

