Mersul pe bicicleta nu-l uiti si nu-l abandonezi!

Am fost si eu copil si mi-am dorit bicicleta, dar nepasarea parintilor sau lipsa banilor au fost cauzele care au facut sa astept pana cand m-am angajat si abia atunci mi-am putut cumpara prima bicicleta. Copilaria a fost din acest punct de vedere al lipsei bicicletei cam nefericita daca stau si ma gandesc ca alergam kilometri dupa copii care aveau bicicleta numai pentru a fi langa ei atunci cand nu mai vor sa pedaleze si sa-mi imprumute macar „o tura” bicicleta lor. De multe ori alergam degeaba ca nu ma lipeam, dar ma multumeam cu gandul ca zilele trecute o primisem  si sigur zilele viitoare o voi mai primi, mai ales de la Marius , cel care imi intelegea dorinta de a pedala.

Cand aveam 8 ani, pantalonul mi-a fost prins de lantul bicicletei si speriat am cazut muscand asfaltul si spargandu-mi dintele din fata recent iesit in urma celui de lapte. Avea sa fie semnul meu distinctiv pe urmatorii 6 ani, pana in clasa a VIII-a, dar eu la momentul accidentului ma ingrijoram  foarte mult de starea bicicletei rugandu-ma sa nu se fi stricat si sa am sansa sa-mi mai fie imprumutata.

Ajuns om mare si la casa mea, mi-am cumparat dupa cum am spus bicicleta mult ravnita si apoi alta mai buna si am pedalat cu placere atat pentru agrement cat si pentru nevoia de a ma deplasa si de a face economie mergand chiar si la serviciu. Intr-o seara intalnirea mea cu un taximetrist idiot care nu mi-a acordat prioritate desi circulam pe drumul prioritar motivand ca „m-am asigurat doar din dreapta, imi pare rau” s-a soldat cu 2 dinti ( chiar cel reparat dupa impactul din copilarie si vecinul sau ) sparti restul fiind can-can .

Nu am renuntat la pedalat si nu voi renunta nici pe viitor cu toate ca in orasul in care traiesc infrastructura este total potrivnica biciclistilor : nu piste amenajate cu adevarat, nu rasteluri, multi caini vagabonzi anticiclisti etc.  sanse pentru un viitor cu multe biciclete sut deoarece vad de la an la an mai multi biciclisti pe strazile orasului si chiar s-au facut mai multe grupuri de iubitori ai pedalatului din oras pe retelele de socializare !

Asta e o realitate placuta MERSUL PE BICICLETA NU-L UITI SI NU-L ABANDONEZI NICIODATA!

Lasă un răspuns

