Conditii mai bune de la Profi

In anii 2011 si 2012  peste 3600 de calculatoare si 220 de videoproiectoare au fost daruite de catre lantul de magazine Profi catorva sute de institutii de invatamant preuniversitar astfel incat aproximativ trei sute de mii de elevi se pregatesc deja mai bine beneficiind de dotari IT si nu numai oferite prin campanie PROFI TE PREMIAZA!

In acest an 2013, urmare a succesului deosebit pe care l-a inregistrat, PROFI TE PREMIAZA din nou ajutandu-te sa dirijezi cele mai valoroase premii catre scoala pe care o alegi din aceasta lista chiar daca este o scoala la care tu – cumparator profi- ai invatat.  Daca îți aduci aminte cu drag de prima zi de școală, atunci vezi cum te poate ajută Profi să îți ajuți scoala si e foarte simplu : Bonul de cumparaturi in functie de valoare este transformat in puncte iar punctele le dirijezi dupa cum doresti la orice unitate scolara urmand ca direct proportional cu punctele acumulate scolile sa primeasca premii valoroase de la Profi .

Eu am ales Colegiul Tehnic Edmond Nicolau din Focsani, jud. Vrancea si de fiecare data dirijez punctele acestei unitati ceea ce va rog si pe dvs. sa faceti in cazul in care nu aveti vreo scoala preferata. Este bine ca la inceput de scoala copiii sa gaseasca laboratoare si sali de clasa dotate si sa nu se chinuie precum ma chinuiam eu acum 45 de ani fara curent in sala de clasa unde am invatat si nici acasa. Parca daca as face o paralele intre acele timpuri si acestea in care scriu la calculator si am blog de vreo 3 luni nu-mi vine sa cred ca am trecut prin asa mari schimbari.

Lasă un răspuns

