ne vedem la VUNK #așașishow ?

Nu am fost niciodata pana acum la vreun concert al trupei VUNK cu toate ca imi place muzica acestei formatii tinere.

Blogalinitiative ghicindu-mi dorinta ofera bloggerilor 10 invitatii duble la concertul VUNK din data de 03.10.2013, orele 19:00 de la Sala Palatului – #așașishow iar eu nu pot decat sa ma bucur indiferent ca ma voi numara printre norocosi sau nu deoarece acest gen de premii intra in categoria celor care trebuiesc regasite cat mai des.

Imi aduc aminte cu placere de multe melodii ale acestei formatii si sunt de parere ca VUNK este un exemplu demn de urmat atat datorita calitatii muzicii elaborate cat si prin prisma simplitatii si naturaletii membrilor ei. Dupa cum am mai spus eu prefer melodia PLEACĂ, o melodie cantata impreuna cu Antonia deoarece mi-a intrat la sufletul de ascultator chiar de la prima auditie.

Cele peste 11.136.284 de vizualizari pe site-ul Youtube imi confirma faptul ca PLEACA este o melodie ingdragita de foarte multi oameni pentru ca are ca mesaj o intamplare nefericita prin care orice om trece de-a lungul vietii si e posibil ca multi sa se regaseasca in versurile melodiei asa cum si eu m-am regasit!

Pentru ca e mai recenta, melodia AȘA ȘI a inregistrat doar 1.000.000 de vizualizari, insa mie imi place foarte mult si cred ca o sa stric mouse-ul de la atatea comenzi ”replay”. Nu pot eu sa comand trupei indragite ce melodii sa cante, dar pot spune ca nu au ce canta pentru a nu fi pe placul publicului , ceea ce este mai mult decat foarte bine !

Lasă un răspuns

