Steaua – oița Bârsana !

M-am uitat la meciul de fotbal dintre Steaua Bucuresti și echipa amatorilor de fotbal din Barsana. Imi pare rau ca am ras de Dinamo cand se chinuia cu sanatatea pentru ca in seara asta Steaua a fost chiar execrabila. Consider ca putina influenta negativa a avut si gazonul cam ud, dar a fost acelasi pentru ambele echipe si nu este un motiv de scuza pentru niciuna.

Ce pretentii sa mai emita Costea atunci când aplasat perpendicular pe poarta suteaza numai bine sa rupa fanionul de la coltul terenului ? Ce pretentii mai au jucatorii tineri care nu prind echipa in conditiile in care atunci cand prin ocazia unui meci cu o echipa total inferioara ca valoare ei tot nu se pot exprima la un nivel profesionist pe teren ?

Am ramas surprins si de modul in care stelistii au acordat interviuri si anume pentru ca au raspuns doar cu DA și NU ! Ei bine hai ca va raspund si eu la fel :

Stimati fani ai echipei Steaua, v-a placut meciul si exprimarea pe teren a favoritilor vostri in fata unei echipe muuuuult mai slab cotate si practic necunoscuta in fotbalul mare ?

NUUUUUUUUUUUUUUUUUU !

Lasă un răspuns

