Am cu ce sterge praful

Participand la campania Blogalinitiative am primit la domiciliu manusa pentru sters praf si curatat de la Tupperware. Desi la momentul achizitiei consideram ca nu e necesara o astfel de manusa si am achizitionat-o pentru a ma afla in treaba in momentul in care a venit coletul nu am stat pe ganduri deloc ci am pus-o la treaba.

Dupa cum se poate vedea in fotografie, manusa are 2 doua degete pentru a ajuta la spatiile inguste, iar celelalte 3 degete se afla unite pentru a acoperi o suprafata mai mare in momentul miscarilor pentru indepartarea prafului. Materialul din care este confectionata este un material rezistent care va asigura o folosire indelungata, iar fixarea pe mana utilizatorului se face foarte usor printr-o manseta din material elastic care poarta marca producatorului. In concluzie manusa este utila oricui vrea sa-si pastreze curat habitaclul masinii.
DSC_0737

2 gânduri despre &8222;Am cu ce sterge praful&8221;

Lasă un răspuns

