Batrani si tineri in autobuz

Deseori calatoresc cu mijloacele de transport in comun prin oras si acest lucru imi da sansa de a observa mai bine multe lucruri. Astfel am ajuns sa am o parere foarte proasta referitor la tinerii nostri. Îi vad de la primele ore ale diminetii blocati cu ochii in telefoanele lor inteligente actionate cu degetul destul de rapid incat sa ma gandesc daca e doar o competitie a miscarii sau chiar citesc informatii de pe ecrane. Asa izolati cum sunt isi formeaza propria lume din care revin atunci cand simt ca au ajuns la destinatie si trebuie sa coboare din autobuz.

De 3 saptamani mi-am gasit un loc de munca si plec cam la aceeasi ora zilnic astfel ca am inceput chiar sa-i cunosc pe acesti adevarati reprezentanti ai viitorului tarii noastre si îi cunosc pe cei care stiu sa ofere locul unei persoane in varsta sau care are nevoie sa stea jos. Acestia sunt imbracati curat, au telefoane mobile pe care sunt fixati cu privirile , dar macar nu au casti in urechi si cel mai grav aspect: NU SUNT MULTI!

Am ajuns sa-i caracterizez pe tineri din momentul in care urca prima treapta de acces in autobuz si de multe ori prima impresie ramane valabila pe durata calatoriei mai ales ca eu merg pana la capat de linie. Zilele trecute am primit o lectie chiar daca am trait mai mult de jumatate de veac. Eram ca in fiecare dimineata in autobuz si am vazut pe scaunul din spatele soferului un baiat de vreo 14 ani  imbracat saracacios, hainele o idee cam murdare in timp ce asculta muzica la casti. Urmatoarea statie au urcat mai multi calatori, dar acestia nu au mai gasit locuri libere si au ramas in picioare. In acel moment tanarul s-a ridicat si a oferit locul unei doamne de aproximativ 40 ani care nu era nici prinsa in categoria batranilor care ar avea prioritate la ocuparea unui loc pe scaun si nici nu avea vreun motiv medical care sa  o recomande pentru ocuparea unui loc pe scaun. Am ramas pe ganduri si am realizat ca tanarul pe care de la inceput l-am categorisit asa cum imi e rusine sa mai insist a va spune a avut o reactie de BUN SIMT !

Mai sunt sanse . . . . . . . .

COSMOTE Romania revoluționează telefonia mobilă prin introducerea unui nou portofoliu de abonamente, mai simplu, al cărui fundament este inovația prin simplitate și comunicare nelimitată. Mai multe detalii despre oferta găsești pe free.cosmote.ro, iar despre concurs accesând free.cosmote.ro/bursa.

Lasă un răspuns

