Imi place casual !

Orice om are o preferinta cand vine vorba de tipul de  incaltaminte. Eu , atunci cand nu ma duc la munca prefer ceva lejer , dar nu sport ! Prin campania Blogalinitiative am reusit sa fac un test de imaginatie si mi-am cautat in imensa oferta de la officeshoes.ro o pereche de incaltaminte care-mi reprezinta stilul agreat de mine. V-am spus ce este Officeshoes.ro si o sa va spun ca locuitorii oraselor Cluj, Iaşi, Constanța, Timişoara, Oradea, Craiova, Brăila, Ploieşti si din Bucuresti sunt mult mai norocosi decat mine pentru ca au acces facil la unul din cele 21 de magazine „life” 😀 OFFICE SHOES.

Ei bine astia chiar imi plac si m-as vedea incaltat cu ei mai ales ca sunt confectionati din piele. Trebuie sa va mai precizez ca din stilul meu se exclude incaltamintea cu fermoar.

Lasă un răspuns

