Am si eu PR

Dupa cum se poate vedea sunt relativ nou in peisajul blogosferic fapt pentru care e de la sine inteles ca nu am tangente prea multe cu aspectele tehnice care tin deblog, insa azi am auzit de un anumit sistem de evaluare a blogului oferit de Google, respectiv Page rank. Curios din fire am inceput sa butonez sa-mi aflu si eu PR-ul 😀 ! Nu aveam prea multe sperante la PR 1, dar am constatat ca am deja PR 2 in conditiile in care din cele 100 articole scrise, 88 sunt advertoriale!

Multumesc si lui Vali Crintea care mi-a starnit curiozitatea ! 😀

Lasă un răspuns

