Continuam calatoria VAND KILOMETRI – Mihai Barbu !

Mihai cu motocicleta lui Doyle a ajuns din Romania in Mongolia si s-a intors fara a-si trada increderea si tovarasia unul celuilalt. Astfel au strans 26 000 de kilometri pe parcursul a 4 luni, timp in care a strabatut 13 tari. cartea a fost tructurata in 43 de scrisori adresate personal fiecarui om care pentru 50 de euro a cumparat o portiune de 500 kilometri din lunga calatorie si aduna la final peste 500 de fotografii – martore ale calatoriei. Mi-a placut faptul ca a fost scrisa in mod simplu, fara pretentii literare si asta ne ajuta sa ne transpunem in pielea turistului Mihai ! Unele fotografii sunt mai mult decat minunate ! Trecerea prin atatea civilizatii si contactul cu diferiti oameni il incurajeaza pe Mihai sa caute numai partile bune a oamenilor , iar curajul si norocul sau il feresc de mari probleme! cartea este usor de citit deoarece nu te lasa sa o lasi din mana 😀 si ca sa va spun un secret eu nu am vizualizat niciodata fotografiile inainte ci am stat incet sa le vad in timp ce lecturam !

Cartea a fost pusa in miscare de catre Adrian Ciubotaru care a beneficiat de o promotie DIVERTA ! Eu continui aceasta calatorie a cartii care a parcurs deja peste 3900 kilometri in Romania dupa ce a poposit in mainile bloggerilor din mai multe orase Bucuresti, Focsani, Braila, Constanta, Resita, Ploiesti, Alexandria, Timisoara, Hunedoara, Ploiesti, Ramnicu Sarat si Cluj Napoca. Ofer acesta carte si nu e nevoie decat sa :

  • sa fii blogger ,
  • sa scrii despre ea si sa o oferi la randul tau prin acelasi mecanism,
  • sa completezi traseul si kilometri parcursi de carte,
  • sa fii primul care lasa un comentariu la acest articol,

VA ASTEPT COMENTARIILE si ii multumesc lui Daniel Botea pentru sansa pe care mi-a dat-o prin trimiterea mie a acestei carti !

10 gânduri despre &8222;Continuam calatoria VAND KILOMETRI – Mihai Barbu !&8221;

  1. Ah, wordpress-ul si plug-in-urile lui de comentarii. S-a luat blogul meu de pe wordpress. O sa scriu de fapt pe danailie2004.blogspot.ro, ca asta e blogul principal (si in romana).

    PS: Abia astept sa o citesc, ca am auzit de aventura mongoleza din 2009. 🙂

    Apreciază

  2. Si eu am citit.o si mi.a placut, iar un punct lipsa ar fi acela ca mihai putea fotografia o harta cu tarile strabatute si putea marca traseele de dus si intors cu un evidentiator

    Apreciază

Lasă un răspuns

