Judetul Vrancea!

Vrancea este județ în regiunile istorice Moldova și Muntenia  din România. Județul are o întindere de 4.863 km², având reședința în Municipiul Focșani.

Eu acum locuiesc în Focșani, dar provin dintr-o comună limitrofă, de câmpie, Tătăranu! În copilărie am muncit mult la câmp și mi-am dorit să scapă de acea muncă grea prin adoptarea unei profesii !

Am lucrat strungar mai mult de 20 de ani, dar capitalismul a pus pe burtă economia și astfel am migrat spre țările calde unde m-am acomodat și unde am muncit în construcție! calificat la locul de muncă m-am întors în Focșani și am efectuat lucrări de amenajări interioare pe cont propriu obținând veniturile necesare familiei.

De câteva luni de zile m-am angajat din nou în meseria pe care am practicat-o inițial și am speranța că începe să se miște lucrurile prin Vrancea.

Hai la muncă , dragii mei vrânceni!

 

Lasă un răspuns

