Incepem cumparaturile de Paste

Pentru mine perioada sărbătorilor, indiferent că sunt cele religioase de iarnă sau de vară, prăznuirea sfinților sau chiar zile libere oferite de cpătre guvernanți cu ocazia unor zile dedicate nelucrătoare în onoarea unor fapte mărețe din istoria poporului, nu avea un efect pozitiv în sensul că mi dădea o stare de nervozitate maximă și asta mi se întâmplă doar în ultima perioadă 10-12 ani.

Am analizat și mi-am răspuns destul de facil identificând cauza ca fiind aglomerația omniprezentă atât pe stradă, în magazine cât și în locurile destinate relaxarii în aer liber. Ei bine, pentru că se apropie Sfintele Sărbători de Paști și pentru că vreau să-mi păstrez tradiția de a-i cumpăra ceva soției mele dar și să întâmpin bine sărbătorile, am zis că ar fi cazul să încerc să-mi protejez sistemul nervos de vreo criza determinată de aglomerație și pentru prima dată să încerc să achiziționez încălțămintea dorită prin comerț on-line. Căutând magazine online de încălțăminte am fost direcționat într-un loc foarte primitor – vezi pagina !

Am ajuns la matar.ro, un magazin online bine aprovizionat care aduce clienților încălțăminte și accesorii de calitate pentru un preț accesibil. Produsele comercializate sunt în trendul ultimelor tendințe de modă și se adresează tuturor doamnelor și copiilor. Magazinul este de încredere, lucru certificat Trusted.ro, iar acest lucru reprezintă un factor determinant pentru un cumpărător aflat la prima experiență în achiziția online de bunuri în vederea definitivării comenzii.

M-am interesat destul de bine pe site și am aflat că

-livrarea produselor se face în termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii;

– transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 49 lei;

– în luna aprilie la fiecare 3 produse achiziționate, cel de-al treilea produs ( cel cu prețul cel mai mic )  este gratuit ;

– plata se poate efectua prin diverse modalități: în numerar ramburs la ridicarea coletului , plata online prin card bancar dar și în  2 rate folosind Card Avantaj;

– produsele odată livrate pot fi schimbate de către cumpărător în cazul în care s-a răzgandit și nu le mai vrea – caz în care primește banii înapoi- sau dacă mărimea nu i se potrivește- caz în care poate solicita înlocuirea produsului fără cheltuieli suplimentare;

– o reducere de 10 % este disponibilă pentru clienții care se abonează la newsletterul magazinului pentru a afla din timp toate noutățile;

Încurajat de aceste avantaje pe care vi le-am expus mai sus,  vă recunosc faptul că am fost atras de preturi pantofi eleganti și de incaltaminte sport , după care a început lupta pentru a mă hotărâ ce să-i cumpăr.

Am ales să folosesc beneficiul plății în rate  tocmai pentru a nu rata prețurile convenabile ale produselor selectate!

Dacă tot v-am îndrumat la un magazin bine aprovizionat, alegeți și voi alte produse că aveți de unde , să nu ne întâlnim cu aceleași încălțări !

Lasă un răspuns

