Relaxare prin joc

Calculatorul și implicit navigarea pe internet îmi ocupă un procent important din totalitatea timpului liber tocmai pentru că mereu caut informații și imagini noi. Cu toate acestea de multe ori mi se întâmplă să mă plictisesc și să plec din fața calculatorului, dar neavând persoane dispuse la discuții întrucât sunt mutat nou în bloc și nu am interacționat prea bine cu vecinii, tat în fața calculatorului revin.

În urmă cu două săptămâni pe fondul unei asfel de stări de plictiseală, din neant mi-a venit ideea de a mă relaxa exact ca în copilărie, prin intermediul jocurilor. Bănuiam eu că trebuie să fie jocuri pe internet și am căutat după cuvântul cheie  jocuri . Am descoperit atunci un joc interesant – Mahjong- care a avut puterea de a mă atrage în prima parte pentru că vroiam să-i aflu regulile și în a doua parte pentru că vroiam să termin jocul care mă prinsese deja. Regula este de a potrivi plăcuţele identice şi de a le înlătura de pe tabla de joc executând câte un click pe fiecare până când toate perechile sunt identificate și eliminate de pe tablă sau până când intervine blocajul nemaifiind piese libere. Dificultatea constă în respectarea unor reguli întrucât piesele sunt acoperite de alte piese care trebuiesc potrivite pentru eliberarea celor din urmă. Nu vă mint că nu am de ce , dar o zi am jucat de mă dureau ochii. De atunci la fiecare 2 zile mai fac un joc.

Eu v-am spus această informație în speranța că aveți câteodată aceleași dorințe de relaxare pe care le am și eu și ar fi păcat să nu știți că pe site-ul jocuri-gratis.ro , jocul descris de mine mai sus este unul dintr-o foarte mare ofertă adresată atât adulților cât și copiilor.

Succes în învingerea recordurilor !

Lasă un răspuns

