De Paste lucrez !

Nu-mi aduc aminte de perioade în care să pot fi alături de membrii familiei mele atunci când toata lumea se strânge și petrece diferite sărbători religioase în sânul familiei, iar anul acesta nu face rabat. Sărbătorile de Paște mă vor găsi tot la serviciu cu gândul la membrii familiei și voi avea grijă să mă simtă alături de ei.

Am avantajul că lucrez aproape de oficiul poștal și le voi trimite câte o felicitare adresată personal și trebuie să vă spun că nu am nicio grija în plus. Faptul că am mulți membri în familie nu este decât o bucurie, dar eu știu că ei își vor primi și citi felicitările la masă și mă temeam că nu o să am atâtea mesaje câte mi-ar fi necesare să nu mă repet. Salvarea mi-a venit din imensul infinit al internetului unde am găsit un site specializat în astfel de mesaje, mesaje-de-paste.com .

Nici nu se putea să găsesc acest site într-un moment mai bun și trebuie să vă spun că are o colecție importantă de mesaje specifice de o varietate impresionantă de unde puteți alege și voi. Părerea mea este că un mesaj primit în zi de sărbătoare reprezintă pentru destinatar echivalentul unei îmbrățișări sincere de la distanță. Un mesaj are forța de a elimina distanța și de a aduce un semn de considerație, de a stinge neînțelegerile și de a aduce împăcare. Paștele este chiar momentul optim pentru a pune punct neînțelegerilor dintre persoane și cu toții să beneficiem de atmosfera sinceră a sărbătorii aplicând învățăturile creștine de iertare și împăcare. Iată de ce vă îndrum să acordați acestui gest simplu, dar plin de însemnătate, 10- 15 minute și folosind mesajele de pe site să evitați postura neplăcută în care chiar de sărbători să căutați motive închipuite pentru a justifica netrimiterea de mesaje către cei dragi în timp ce ei v-au trimis deja.

Atât de mult m-am implicat în elaborarea acestei postări încât realizez că voi trimite mesaje și altor persoane cunoscute, nu doar membrilor familiei. Prin urmare, șefule care m-ai pus de serviciu, nu-s supărat, așteaptă poștașul și înțelege și tu ceva din mesajul ce ți-l voi trimite – Fii un bun creștin ! Și eu voi fi, dar cu toate că vei primi felicitări de paste, cadouri doar familia primește 😀 !

Fiind aproape în Săptămâna Mare, cunoscută și  ca Săptămâna Luminată, o să vă povestesc o întâmplare amuzantă referitoare la un mesaj de Paște pe care l-am primit anul trecut :

În noaptea sfântă de Înviere, am primit un mesaj, m-am uitat la telefon și văzând că este de la unul din șefii mei dl Serban, nu cel mai mare 😀 ( deh, scară ierarhică nu glumă ) , l-am deschis citind: ”Fie că Lumina Sfântă a Învierii să vă aducă liniște în toate ce vă doriți! Cu drag fam. Cristi și Ioana Avram!”

Domnul Șerban, mi-a trimis un mesaj primit de el, dar a uitat să-l mai și editeze!

Particip la concursul colegului blogger Stefan și vă invit și pe voi mai ales că organizează deseori concursuri atractive!

Un gând despre &8222;De Paste lucrez !&8221;

Lasă un răspuns

