Urari de sarbatori !

De sarbatori toata lumea doreste sa/si arate prietenia si incepe sa insele simturile celor pe care in cursul anului i/a parasit sau le/a intors spatele in timpul anului prin trimiterea de mesaje care fac apel la latura crestineasca a omului.

Ei bine eu sunt mai franc si o sa va spun ca nu/mi prea pasa de mesajele voastre , nu/mi aduce niciun tremurici mesajul vostru si chiar nu ma intereseaza daca stiti ca mi/ati trimis sau nu mesaj. In ofertele actuale ale operatorilor de telefonie exista mii de mesaje asa ca nu aveti nicio pierdere daca/mi trimiteti mesaj si nicio cheltuiala ca doar bifati la destinatari toata agenda ! Ei bine, eu nu va accept mesajele si azi nu o sa le citesc!

Un Paste linistit !

Un gând despre &8222;Urari de sarbatori !&8221;

Lasă un răspuns

