Urata vreme

Stiu ca precipitatiile sunt necesare, stiu ca nu sunt singurul deranjat de vremea instabila si preponderent ploioasa , dar nu pot sa ma abtin si iata ca ma vait chiar si aici pe blogul meu.

Pentru unii aceasta vreme este minunata intrucat pot sa-si numere banii, dar pentru unul fara „material”, asa cum sunt eu, e cauza depresiei.

Ce sa fac eu sa trec peste aceste zile de plictiseala? Ce carte sa iau in brate si sa ma arunc in povestea ei pana la venirea timpului frumos ?

Aud recomandari ?

Nu , pentru ca nu am cum sa aud pe blog, doar nu e audioblog, dar astept sa citesc !

2 gânduri despre &8222;Urata vreme&8221;

  1. A cam ieşit soarele (în sfârşit!), târziu pentru recomandări, totuşi ceva cărţi de Brian Tracy? Altele ce-mi vin în minte te trimit în depresie şi mai adânc. Cunosc sentimentul… noroc că eu nu am timp să mă plictisesc niciodată. Dar, ţi-ai revenit, nu? Baftă.

    Apreciază

Lasă un răspuns

