Săptămâna Europeană a Imunizării

Dintr-un viitor plin de supărări și nemulțumiri, vine scrisoare unei mămici care e prea bătrână pentru vârsta ei și prea neputincioasă pentru nevoile sale stând aplecată contemplativ :

” Dragele mele, fiicele mele, fetelor și fetițelor ! Nu e cazul să treceți prin ceea ce trec eu întrucât voi sunteți în stare să aflați tot ceea ce eu nu stiam pentru că nici doctorii nu aflaseră cu adevărat!

Astfel vă pot spune că prevenția este cel mai important lucru în descoperirea și combaterea diferitelor afecțiuni . Personal am avut neșansa de a nu ști acest lucru și de a afla recent că diagnosticarea mea cu o boală cruntă  ” Cancerul de col uterin ” este ți  rezultatul unei nepăsări totale referitor la intregul aparat genital.

În ziua de astăzi știința a progresat, iar vaccinurile folosite astăzi sunt rezultatul multor ani de studiu, teste și verificări . Eu personal sunt pentru vaccinarea anti HPV pentru ca utilitatea acestui vaccin a fost dovedita de-a lungul anilor in timpul folosirii in țările europe.

Clinica Fertilia din capitală își ofera serviciile profesionale in vederea identificarii afectiunilor nemiloase si nu trebuie decat sa-i calci pragul ! Curaj !”

Această scrisoare face parte dintr-o campanie initiata de Coalitia de Prevenire a Cancerului de Col Uterin si Clinica Fertilia, cu ocazia Saptamanii Europene a Imunizarii si are ca scop informarea femeilor cu privire la importanta preventiei, pe tot parcursul vietii. Tu ce o inveti pe fiica ta?

Lasă un răspuns

