Cu bicicleta prin judet ! Focsani – Andreiasu la Focul VIU !

Vali Crintea

                         Am neglijat blogul si rau nu-mi pare pentru simplul fapt ca in acest timp nu am stat tolanit ci am fost activ si m-am dedicat placerii plimbarilor cu bicicleta. Normal ca pentru a-mi permite o plimbare mai serioasa a trebuit să acord mai multă atenție fetelor casei mele, Iuliana și fiica Daria, dar acest lucru nu a fost decât o plăcere foarte mare pentru un tată familist și iubitor ca mine.
Așa se face că în data de 27.04.2014, împreună cu un important grup de iubitori de natură și de mișcare pe două roți propulsate prin pedalare, aflați în frumoasa comunitate a cicliștilor vrânceni, am plecat din Focșani cu destinația Andreiașu – Focul Viu ! Da, Focul Viu – izvorul cutremurelor din Vrancea! Traseul a fost greu pentru mine care anul acesta am mai avut doar o ieșire pe câmpie de vreo 45 km. și în rest doar mers…

Vezi articol original 246 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

