Pentru evolutie trebuie (R)evolutie

Îmi pare rău că nu am avut mai mult timp să mă dedic unei campanii interesante găzduită de către Blogalinitiative, dar cum niciodată nu e prea târziu am găsit acum pe ultima sută de metri timp să vă spun despre ce este vorba.

Astăzi si ieri în parcul Herăstrău din București a avut loc ONGFest 2014, eveniment care va aduce laolaltă reprezentanți ai mai multor asociații și organizații non-profit și dacă aș fi putut ajunge aș fi militat pentru găsirea și implementarea unei soluții reale de utilizare a bicicletei de către cât mai mulți oameni în condiții de totală siguranță – construirea de piste și trasee sigure și moderne destinate cicliștilor, protejarea mediului înconjurător prin adoptarea la o scară mare a acestui mijloc de locomoție.

Desi eu am lipsit , dupa cum va spuneam anterior, sunt sigur ca Fundatia Mereu Aproape a militat pentru indeplinirea acestei evolutii mai sus precizata de catre mine, mai ales ca a fost participanta la eveniment!

Colegi din București, ați fost?

Lasă un răspuns

