Trâmbițez pentru Orașul Reciclării

Orașul Focșani este înscris în cursa pentru Orașul Reciclării, iar acest lucru este dovedit prin prezența unor afișeDSC_0264 pe panouri în zone centrale. O competiție atât de importantă cu un premiu atât de valoros  -o zonă eco wi-fi, un spațiu inedit de relaxare, 100% eco și cu acces liber la internet în valoare de 12.000 euro , necesită implicare din partea mai multor factori decizionali și în principal din partea administrației locale ceea ce nu am văzut prin orașul meu exceptând aceste afișe.

32 de orașe, unele municipii reședință de județe totalizând 4 milioane de locuitori s-au înscris la start și am convingerea că eforturile susținute în scopul reducerii poluarii și creșterii nivelului cantitativ al colectării selective v-a fi împrumutat pe viitor și de către alte comunități.

Prin această postare îmi propun să responsabilizez cititorii umilului meu blog în sensul de a-i determina să utilizeze modalitațile de colectare selectivă aflate la dispoziția focșănenilor. Noi avem în Focșani mai multe tomberoane pentru colectarea selectivă a gunoiului și eu chiar le folosesc  mereu când în gospodărie am deșeuri. Mai mult decât atât, chiar și atunci când văd pe stradă aruncat un PET , ori ambalaj de hârtie îl iau și-l pun în tomberonul care strânge acel gen de deșeu. Nu mă simt jignit de ” strânsul ” gunoaielor și cred că ar fi mai bine dacă oamenii ar fi educați să nu mai arunce gunoaie, nu să le adune pe urma altora !

2 gânduri despre &8222;Trâmbițez pentru Orașul Reciclării&8221;

Lasă un răspuns

