The ONE by Oriflame- testare reușită

Urmare a campaniei Blogalinitiative, Oriflame a oferit spre testare tuturor bloggarilor interesati produse aparținând celui mai nou brand – The ONE . Eu am fost de două ori bucuros de pachetul cu produse pentru că au reprezentat un cadou pentru soția mea și pentru că folosindu-le soția mea a devenit mai frumoasă 😀 !

Iată produsele care vor fi la dispoziția soției mele care s-a decis să folosească mai multe produse de la Oriflame și chiar să devină reprezentant Oriflame începând o colaborare de la care știe că va avea numai de câștigat!

” Brandul The ONE are produse de calitate care m-au încântat de la început, ceea ce nu-i puțin lucru dacă ținem cont că folosesc produse de cosmetică de peste 28 de ani !” – cam așa spune soția mea pe scurt despre produsele testate indiferent că e vorba de  luciu de buze, ojă , fond de ten , corector, rimel pentru volum ,  pudră și fard cremă de pleoape.

produse The ONE
produse The ONE
Lasă un răspuns

