Am HD până Duminică !

asa da….

Vali Crintea

Da, știu , sunteți mulți care aveți televiziune sau filme de calitate înaltă- HD, și o să spuneți că m-am trezit cam târziu și nu e cazul să mă laud cu ceva ce mulți au deja. Pentru că HD-ul meu este mai interesant, pentru că este diferit de ce aveți voi și pentru că vă doresc să aveți și voi, o să vă spun că pentru mine HD este HUNEDOARA, pam -pam !

Da, da, da , plec în Hunedoara să cunosc orașul și împrejurimile atât cât timpul îmi va permite și mă las cu încredere pe mâna organizatorilor Sebastian  și  Denisa Bargau  care au deja experiență nefiind primul eveniment prin care oferă frumusețile zonei, prin intermediul bloggarilor, tuturor!
“Vizita in HD 2014“ va începe în data de 16.05.2014 ( adunarea fiind programată pentru astăzi 15.05.2014 ) și nu o să vă spun programul deși eu știu o parte…

Vezi articol original 207 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

