Copiii si parintii invata unii de la ceilalti !

Platforma blogalinitiative este gazda unei campanii foarte interesante care vizeaza promovarea adevarului din interiorul familiilor si mi-a dat prilejul sa descriu si eu diminetile familiei mele ! Trebuie sa precizez ca nu voi vorbi de diminetile recente ci de acelea cand aveam copil in casa 😀 ! Adevarul este ca am copil si acum , dar nu mai locuieste cu mine si copil imi va fi pentru totdeauna!
Revenind o sa va spun ca am fost parinte de copil mic in perioada comunismului , in 1984 si dupa cele 3 luni in care sotia a avut concediu de cresterea copilului ne-am vazut in postura de parinti cu „schimbul” pentru fetita noastra deoarece ambii eram incadrati in munca in industria pe atunci prospera. Astfel ca ma vedeam cu sotia cam 6 ore pe zi si in zilelel de duminica atunci cand nu munceam pentru ca in restul timpului ne pusesem „tura inversa” pentru a fi mereu cineva acasa cu fetita.

Dimineata unul dintre noi era proaspat venit de la munca dupa tura de noapte si era numai bun de calarit de fetita si de inceput jocurile copilariei fara a obiecta. Nu aveam mari dleme cu privire la alimentatie pentru ca nu aveam de unde alege si totusi copilul ni s-a facut mare trecand atat prin bine si satisfactii cat si prin multe,multe neajunsuri.

Parerea mea este ca in ziua de astazi copiii sunt crescuti cu mai multa atentie de catre parintii lor si sigur nu au decat nemultumiri izvorate din dorinte proprii nelimitate de strictetea unor imposibilitati.

Chiar as vrea sa-mi cresc copilul in aceste vremuri !

Lasă un răspuns

