Carmen Hărău a investit pentru sănătatea și viața hunedorenilor 1,3 milioane de euro

o asa initiativa merita promovata !

Vali Crintea

În ziua de 16.05.2014 am participat la inaugurarea H Medical Clinic – Imagistică Medicală, o clinică deschisă într-o aripă modernizată a Spitalului  ,,Dr. Alexandru Simionescu,, din Hunedoara prin investiția doamnei Carmen Hărău, investiție de 1, 3 milioane de euro bani proveniți din profitul reinvestit din ProSERV S.A., o societate care se ocupă cu serviciile de salubritate din municipiul Hunedoara, deținută de familia Hărău.

H Medical Clinic

Nu credeam că o vizită la o clinică medicală poate fi atât de marcantă, dar eu chiar am fost impresionat de rezultatul investiției întrucât într-un film de prezentare am putut vedea și starea de degradare în care a fost preluat spațiul în care acum funcționează H Medical Clinic. În ceea ce privește aparatura din dotarea clinicii am aflat că toată este produsă în anul 2014 și înglobează cele mai recente descoperiri în domeniu nefiind nicio diferență între dotarea acestei clinici și dotarea…

Vezi articol original 468 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

