De 30 de ani te astept

Cine nu a fost indragostit la vremea tineretii si mai ales cine nu a patit ca macar o singura data asteptarile sa-i fie mai mari decat se astepta el de la o poveste de iubire ? Eu cred ca nu este nimeni capabil sa spuna ca nu se incadreaza in descrierea de mai sus pentru simplul motiv ca numai cine nu iubeste neimpliniri nu primeste 😀 !

Ei bine aceasta melodie cantata de Alina Manole a reusit sa-mi trezeasca amintirea unei iubiri neimplinite de doar o noapte. O noapte in care am cunoscut o fata la o petrecere pe cand eram tinerel si tras prin inel, o fata care m-a fermecat imediat si culmea e ca ne intelegeam de parca ne stiam de o viata! Desi nu pot spune ca o astept de atatia ani ci doar ca nu am uitat-o chiar mi-as dori sa ne revedem si sa ne impartasim reciproc drumurile urmate in viata.

As fi vrut sa ajung la concertul de lansare al celui mai recent album Alina Manole, lansare ce va avea loc  la Teatrul Excelsior in data 2 şi 3 iunie orele 19:30,  unde ar fi fost un cadru perfect sa o reintalnesc pe Laura, dar nu voi putea ajunge si ceea ce-mi doresc este ca la acest concert sa-si gaseasca dragostea cat mai multi tineri sa nu ajunga la varste inaintate cu regrete.

Lasă un răspuns

