Nu am site fain , dar am pretentii….

Dupa cum se vede blogul meu este unul fara mari pretentii in ceea ce priveste aspectul, dar nici pretentii prea mari nu pot avea de la el intrucat este un blog gazduit de o platforma gratuita si chiar nu vreau sa investesc bani in el in conditiile in care am de gand sa renunt la acest blog.

Cu toate acestea am primit provocarea de a/mi spune parerea referitor la noul aspect al site-ului romanialibera.ro , provocare prin care se doreste obtinerea si folosirea tuturor parerilor  bloggerilor, pareri care ar putea aduce un plus site/ului .

Prin urmare va spun de la inceput ca apreciez :

– continutul scazut de reclame raportat la alte site/uri de acelasi gen si mai ales apreciez faptul ca reclamele nu sunt „sufocante”, nu apar in nestire obligandu-te sa le accesezi;

– organizarea pe categorii a informatiilor pentru o accesare rapida fara pierderi inutile de timp;

– culorile sunt si ele bine alese si nu obosesc ochiul;

Am cautat varianta  tradusa in engleza , dar nu am gasit/o !

Inchei aici expunerea pe aceasta tema cu precizarea ca deseori aleg mediul on-line pentru aflarea stirilor!

Lasă un răspuns

