Despre Danone!

Danone este marca produsului cel mai cumparat in familia noastra cand vine vorba de lactate pentru ca am fost convinsi de la inceput, de la prima degustare de calitatea superioara a produselor fabricate si comercializate.  Pentru ca s-au implinit 15 ani de la darea in functiune a fabricii DANONE din Bucuresti si pentru ca DANONE isi doreste sa pastreze stransa relatia cu  toti consumatorii atat pentru a-si asigura clientii fideli de calitatea produselor cat si pentru a prezenta celor care nu au studiat realitatea productiei de la Danone, am primit acest infografic de mai jos si am decis sa-l impart cu dvs. Eu l-am studiat si am gasit multe aspecte interesante, dar dintre toate am fost mai „atins ” de numarul numarul iaurturilor produse zilnic la Bucuresti, UN MILION, oauuuuuu ! Mi se pare ca e vorba de o cantitate imensa si nu pot decat sa calculez ca in 20 de zile de activitate toti romanii cu mic cu mare au un iaurt al lor, eheheheh!

Lasă un răspuns

