Convinge judecătorul – Adrian Toni Neacșu

Vali Crintea

Sunt absolvent al Facultății de Drept și lucrez într-un domeniu în care zilnic îmi sunt necesare cunoștiințele de drept. Cu toate acestea sau mai bine zis și datorită locului de muncă am ajuns  de câteva ori în fața instanței de judecată și pot spune că nu m-am prezentat chiar bine, ba chiar într-un caz am pierdut cu dreptatea în mână. Fiind conștient mereu de ceea ce am pățit, imediat ce am aflat despre cartea ”Convinge Judecătorul , scrisă de dl. av. Adrian Toni Neacșu și aflată la vânzare exclusiv în mediul online am realizat că este cartea pe care trebuie să o lecturez pentru a-mi umple anumite goluri care s-au făcut vizibile în fața instanței de judecată. Prin urmare am luat legătura cu autorul și am obținut cartea tocmai pentru că nerăbdarea era mai mare după ce apăruseră primele impresii ale celor care o lecturaseră. Imediat m-am aruncat…

Vezi articol original 627 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

