Puneti umărul, vă rog !

Domnule primar al Mun. Focșani,

In luna mai, impulsionat de afisele pe care le-am vazut prin oras cu  referire la posibilitatea realizării în Focșani a unei investiții – premiu din partea ECO-ROM Ambalaje, constând într-o ”zonă eco wi-fi, un spațiu inedit de relaxare, 100% eco și cu acces liber la internet în valoare de 12.000 euro” am apreciat implicarea autorităților locale și am depus eforturi susținute în mediul on-line pentru a promova colectarea selectivă a deșeurilor în orașul nostru întrucât mi s-a părut corect față de dvs. ca instituție să vă sprijin. Urmare a implicării mele am fost desemnat cavaler al reciclării la nivelul județului

Astăzi, la data redactării postării îmi pare rău să constat că proiectul a fost abandonat aproape în totalitate de către persoanele desemnate de dvs. pe care nu le știu și suntem în situația de a rata o investiție care fără efort financiar vă aducea ceea ce vă doriti pentru partid – voturi !
Nu-mi pot explica cum e posibil ca avand la nivelul județului vrancea un numar important de bloggeri, supraveghetorul proiectului să nu ne contacteze pentru o strategie de comun acord și pentru a scrie orasul Focșani pe lista orașelor civilizate și fără gunoaie, pe lista reală a orașelor reciclării ?
Timp mai este măcar pentru a ne dovedi nouă că suntem o comunitate și să ne propunem o colaborare mai bună pe viitor !
Cu stimă, cavalerul reciclării !

2 gânduri despre &8222;Puneti umărul, vă rog !&8221;

Lasă un răspuns

