Stăpân nou pe blog !

Bună seara!
Începând de acum anunț oficial cedarea acestui blog către noul titular și cu această ocazie vă salut pe toți cei care faceți parte din blogosfera românească sau ajungeți pe acest blog prin intermediul căutărilor pe Google. Sunt Crintea Iuliana , cunosc mulți bloggeri atât prin intermediul online cât și offline întrucât am fost cu soțul meu Valerică la câteva evenimente și am decis – și chiar pus în practică , preluarea acestui bog. Îmi propun să scriu cât mai multe postări referitoare la desele activități ce le voi avea cu micuții preșcolari care-mi vor fi repartizați spre educare în Focșani și să mă apropii cât mai mult de acest mediu al bloggerilor . De asemenea voi participa la concursuri astfel încât să fac cunoscute activitățile mele personale și cele de la Grădinița minunaților mei preșcolari !

Lasă un răspuns

