Digi Mobil Belgravistan își arată țeapa ascunsă

Nu mi se pare corect pentru marea majoritate a celor care nu cunosc diferenta 2G -3 G

Vali Crintea

Lume, lume, bogătani din Belgravistan și români din România vi s-a pregătit ceva : Cele mai mici prețuri la abonamentele de telefonie mobilă cu beneficiile cele mai bune de pe piață, ofertă de telefoane și de trafic de date greu de refuzat.

Doresc să precizez din start că postarea nu este publicitate mascată și nici contrapublicitate, este analiza realității pe care azi am constatat-o la sediul RCS-RDS, realitate pe care vreau să o împărtășesc celor care nu au chef să primească țeapa ascunsă sub această campanie publicitară agresivă!

Revenind la firul problemei astăzi m-am deplasat la sediul RCS-RDS din Mun. Focșani unde erau oameni mulți înghesuiți ca sardelele și cu toate că mereu este aglomerat acum am presimțit că e ceva murdar la mijloc. Imediat m-am dumirit pentru că mulți cetățeni erau puși pe harță și aveau contractele la ei asediind singura angajată de la ghișeu cu fel de fel…

Vezi articol original 295 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

