România – campioană mondială

Am plăcerea și bucuria imensă de a vă anunța cu privire la faptul că naționala de handbal under 21 a României a devenit CAMPIOANĂ MONDIALĂ după finala disputată cu echipa Germaniei și câștigată cu scorul de 31-21.

Am văzut meciul live și m-am bucurat de rezultat dorindu-mi ca pe viitor performanța să se repete și în cazul jucătoarelor ”adulte„ sau a echipei masculine.

Această performanță este demnă de evidențiat și sper ca pe viitor să am noi motive de bucurie !

Lasă un răspuns

