Vreau ce nu am avut !

 

Nu am , dar vreau !

Sunt  „ pe barba mea ” deși nu am asemenea podoabă din fericire pentru mine care sunt o educatoare de gradiniță care nu vrea să/și sperie copii preșcolari veniți la Grădiniță pentru studiu nu pentru ” experiențe cu femei cu barbă ”!

În ceea ce mă privește trebuie să recunosc faptul că sensul direct al campaniei nu mă prinde întrucât nu apreciez, nu am apreciat și chiar nu voi aprecia nici pe viitor persoanele care au barbă, dar lucrurile se schimbă atunci când vorbim de barbă la figurat. Nu am avut prieteni, iubiti, amorezi care să mă fi curtat și care să fi obținut vreun pupic de la mine așa cum nici soțul meu nu obține dacă înainte de a-i întâlni buzele îi întâlnesc înțepăturile pilozității.

Atacând sensul figurat al expresiei o să vă spun că sunt mândră de faptul că am reușit prin mijloace proprii punându-mi în evidență și folosindu-mi ca atu principal inteligența să am un loc de muncă stabil care presupune o perfecționare continuă și un loc de muncă în compania oamenilor și să-mi procur cele necesare traiului cotidian. Astfel pot spune că fără să am, sunt stăpână pe mine, așa cum spun unii despre mine că sunt  #pebarbata.

În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.

 

Lasă un răspuns

