Caldura mare se anunta azi !

Abia e ora 11 si ma topesc de cald în apartament. caut soluții de evadare din această capcană a pereților de ciment înfierbântați și nu știu dacă voi găsi una reală. Pentru a-mi lua un avantaj în lupta cu această căldură am decis să plec la țară în curte să mă așez bine sub bolta viței de vie în patul pliabil pe care-l am și să încerc să caut soluția problemei mai sus amintită.

O înghețată , o cană de apă proaspătă și o masă copioasă – friptură cu bere rece cred că/mi vor aduce multă inspirație !

Lasă un răspuns

