Inegalabila Românie

O campanie recentă găzduită de platforma Blogalinitiative ne îndeamnă să ne exprimăm liber și să motivăm de ce considerăm că România este o țară inegalabilă sau măcar să precizăm ce anume ne place, ce peisaje ne atrag în România.

Normal că pentru mine România este țara pe care o apreciez cel mai mult deoarece aici m-am născut și aici am casa proprie, cea părintească precum și familia. Sunt multe locurile demne de a fi vizitate pentru frumusețile lor dar  menționez că pentru mine cel mai frumos peisaj este cel al strazii pe care este casa părintească unde am crescut și m-am jucat cu vecinii de vârsta mea.

Pentru că România înseamnă mai mult decât o stradă dintr-o comună vrânceană voi mai scrie 2 postări 😀 , dar până atunci vă îndrum să intrați pe Inegalabila Românie și să încărcați în aplicaţie cât mai multe poze cu România. Tot în puterea noastră stă și păstrarea țării curate și sunt convins că vrem cu toții să avem o țară frumoasă și curată !

Lasă un răspuns

